LET OP: De info op deze pagina gaat nog over het kamp van 2023. Info voor kamp 2024 volgt later...

Kamp 2023

• Kampleider: Stef Van der Spiegel (0496 20 98 04)
  • Kamp mail: [email protected]
  • Kampdata: 4 juli tot 11 juli (iedereen welkom vanaf 13u) 2023
  • Kampboekje: lees online
  • Medisch fiche: online invullen
  • Adres voor briefjes:
    Robert Talmasse
    KSA Lichtaart
    t.a.v. Voornaam Achternaam
    Rue d'anthée 80
    5644 Ermenton-sur-biert
  • Eerste keer? Wees gerust, de leiding komt bij iedereen langs voor een woordje uitleg. Ook zijn er hier honderden foto's beschikbaar van afgelopen kamp zodat je een idee krijgt hoe het net werkt.

Enkele algemene regels

Bezoekdag

De bezoekdag is de laatste dag van het kamp. Ouders, broers, zussen, grootouders enz. zijn die dag welkom op de kampplaats om te zien waar zoon- of dochterlief zich de afgelopen week mee beziggehouden heeft. Die dag vertrekken ook alle leden met de ouders terug naar huis. De aspiranten en de leiding blijven nog enkele dagen ter plaatse om de kook-, eet-, slaap- en materiaaltenten weer af te breken en het terrein volledig op te ruimen.

Tijdens de bezoekdag verwelkomen we iedereen vanaf 13u. Om organisatorische redenen kan hierop GEEN ENKELE uitzondering gemaakt worden. We zorgen voor hapjes, drankjes en laten samen met alle andere leden nog een paar dingen zien dus het zou leuk zijn dat iedereen toch tot 15u blijft. Dan vindt de slotformatie plaats en mag iedereen naar huis.

Kampadres

Tijdens het kamp is bezoek, telefoneren, sms'en ten strengste verboden. We leggen die regel o.a. op om te vermijden dat leden heimwee krijgen. Verder is het voor ons als leiding ook niet gemakkelijk als leden om de haverklap aan het telefoneren, sms'en enz. zijn. Dat verstoort alleen maar de spelletjes en is associaal t.o.v. de rest!

Brieven/kaartjes schrijven kan dan weer wel. Het kampadres vindt u bovenaan deze pagina. Denk er ook aan uw zoon/dochter wat geld mee te geven. Ze kunnen op de kampplaats kaartjes en postzegels kopen en zo ook aan u iets laten weten. (Kaartjes en postzegels worden verkocht aan inkoopprijs.)

Snoep

Snoep kan je ook beter thuislaten. Onze kookploeg zorgt ervoor dat je maagje op kamp niets tekort komt en elke dag is er ook een vieruurtje voorzien. In het begin van het kamp vindt een grote snoepcontrole plaats. Het gevonden snoep wordt door de leiding bijgehouden en krijg je (hopelijk) na het kamp terug!

Medicatie

Als je op kamp medicijnen moet innemen geef je die op voorhand aan je leiding. Zij zorgen ervoor dat je tijdig alles krijgt en zo kan je ook niets kwijtspelen!

Vergeet ook niet je medische fiche duidelijk ingevuld en op tijd aan de leiding te geven! Deze kan je downloaden op de site onder het menu "documenten".

Ons kampterrein in Onhaye tijdens de prospectie

De rivier waarin we gaan ravotten

Stef & de leiding terwijl ze de dagtocht uitstippelen