Albums beschermd

Privacygewijs zetten wij niet al onze foto's openbaar. We publiceren de foto's enkel aan ouders, familie van leden, (oud)-leiding en sympathisanten.

Voordat je de foto's kan bekijken dien je een code aan te vragen. Als je in ons systeem zit krijg je meteen een code toegestuurd waarmee je de foto's kan bekijken. Anders moeten wij je aanvraag handmatig bevestigen. Ouders hebben automatisch toegang tot het systeem. De mails en telefoonnummers die zijn ingevuld bij de inschrijving van onze leden staan al in het systeem en kunnen al inloggen.

Waarom niet via Facebook of openbaar?

Eerder postten we alle foto's op Facebook. Hoewel dit gemakkelijk is voor de ouders, is dit niet altijd gewenst. Iedereen kan zo alle foto's zien, wat niet altijd de bedoeling is. We vragen telkens toestemming aan de ouders voor het mogen publiceren en gebruiken van de genomen foto's, maar we hebben er voor gekozen om onze albums toch af te schermen en slechts enkele foto's openbaar te publiceren via sociale media. Zo weten externen toch wat de KSA zoal doet, en kunnen ouders alsnog alle foto's bezichtigen.

Foto's bekijken

Je krijgt een code via e-mail of SMS.

Na het ingeven van je gegevens ontvang je meteen een code waarmee je de foto's kan bezichtigen.