Inschrijven / lid worden

Inschrijven kan nu simpel en snel

Wat en hoe

Ben je nog nooit bij de KSA geweest en ben je benieuwd hoe een dagje KSA net gaat? Dan mag je altijd een weekje of drie komen proberen vooraleer je jezelf laat inschrijven. Lid worden kan je immers altijd. Om je bij de KSA aan te sluiten vul je het online inschrijvingsformulier in en schrijf je het lidgeld over. Als je andere jaren al lid was en je gegevens zijn niet veranderd, dan volstaat het om enkel het lidgeld over te schrijven met vermelding van de naam. De inschrijving is echter pas geldig wanneer het lidgeld betaald is. Anders ben je niet verzekerd en ontvang je geen post.

Open het inschrijvingsformulier

Wat krijg je ervoor terug?

• Viermaandelijks 't Kamperke boekje
  • Driemaandelijks ledentijdschrift
  • Persoonlijke lidkaart (korting bij Hoppershop & De Banier)
  • Jaarthema mouwschildje
  • Elke activiteit een vieruurtje (joro's)
  • Ledenpolis: verzekering voor lichamelijke ongevallen, rechtsbijstand en burgerlijke aansprakelijkheid
  • Een schooljaar lang toffe activiteiten inclusief grote dosis plezier!

Eventuele extra activiteiten (kamp/weekend/etc) niet inbegrepen. U wordt hiervan op tijd op de hoogte gebracht. Vraag de leiding om meer info.

Kostprijs

Het lidgeld bedraagt €30,00. Dit is contant te betalen na een van de activiteiten, of je kan dit overschrijven op rekeningnummer NIEUW REKENINGNUMMER: BE08 7390 2054 5813 met vermelding van naam en eventuele aankoop (bv. Lidgeld Ferre Peeters + hemd maat 34). Indien je eventuele kledingstukken of gadgets gekocht hebt kan je deze best ook meteen betalen. Lees hier hoe je tot €20,00 kan terugkrijgen van het betaalde lidgeld.