Wafelverkoop 2023

Dit jaar verkopen we terug wafels om ons lidgeld laag te kunnen houden. Omdat de laatste onlineverkoop een succes was, leveren we ook nu alles gratis aan huis! Het aanbod is hetzelfde als laatste editie. Onder het motto "kiezen is verliezen" hebben we ook een assortimentmix.

KSA'ers kunnen zelf ook wafels verkopen. Om de competitie hoog te houden, hangen we er zoals andere jaren ook een prijs aan vast. De 3 beste verkopers krijgen dan ook een leuke prijs! We verzamelden hieronder enkele tips om wafels te verkopen.

Veel gestelde vragen

Kan ik ook cash betalen?

Om overzicht te behouden is enkel overschrijving mogelijk. Misschien kan iemand anders de overschrijving voor je in orde maken?

Ik woon buiten het levergebied

We leveren enkel in Lichtaart, Kasterlee, Tielen, Sint-Jozef-Olen, Gierle. Misschien kunt u de wafels laten bezorgen bij een kennis in het bezorggebied en ze later ophalen? Zoek dan zeker iemand die je vertrouwt, zodat je zeker zelf nog wafels overhoudt 😉.

Hoe zijn de wafels verpakt?

De items zijn gezamelijk verpakt. Enkel bij het gemixte assortiment zijn de items individueel verpakt.

Hoe kan ik zelf wafels verkopen?

Vraag of mensen geïnteresseerd zijn wanneer je de kans hebt, of ga langs bij je familie, vrienden van de voetbalclub/toneelclub/schaakclub, buren, overburen, achterburen, kennissen, liefjes, leerkrachten, kappers, ... Die heb je misschien allemaal al lang niet meer gesproken, dus dan is dit meteen een leuke ijsbreker.

Hoe moet er betaald worden?

Na bestelling ontvang je een e-mail met betalingsgegevens. Maak de overschrijving tijdig in orde.

Hoe worden de dozen geleverd?

De leiding komt de dozen afleveren, net zoals de postbode een pakketje levert. Je kiest zelf welke dag je je bestelling wilt ontvangen.

Hoeveel wafels zitten er in een doos?

Alle dozen bevatten 700g. In het geval van wafels zullen dit er ongeveer 18 zijn. Het mix assortiment is een uitzondering, en bevat 800g. Deze bevat per soort 5 afzonderlijk verpakte versnaperingen.

Hoelang zijn de versnaperingen houdbaar?

Alle dozen zijn ongeveer 2 maanden houdbaar. De houdbaarheidsdatum staat op de dozen gedrukt.

Wat gebeurt er met de winst?

Er zijn ieder jaar een hoop vaste werkingskosten naast de aankoop van nieuw materiaal. Om ons lidgeld laag te houden organiseren we acties zoals deze wafelverkoop, zodat iedereen laagdrempelig kan aansluiten bij de KSA.

Ik ben niet thuis op de genoemde momenten

Neem contact met ons op om een ander lever- of afhaalmoment af te spreken. Je kan ons bereiken via sociale media, 0479 40 11 97 of

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Neem ook hiervoor contact met ons op. Je kan ons bereiken via sociale media, 0479 40 11 97 of

De wafels kunnen jullie dan op zaterdag 1 april meenemen voor of na de activiteit. Als jullie niet naar de activiteit kunnen komen kan je ze de hele dag afhalen tussen 10u en 17u.

Ook gaan we wafels verkopen bij de mensen thuis in Lichtaart. We gaan per groep deur aan deur en proberen zo om veel dozen wafels te verkopen. Dit doen we tijdens de activiteit van zaterdag 29 februari. We hopen natuurlijk dat al onze leden hun enthousiaste verkoopkunsten bovenhalen!

Doe allemaal jullie uiterste best! De drie beste verkopers kunnen een leuke prijs winnen!

Indien je een foute bestelling hebt doorgevoerd of vragen hebt, twijfel dan niet en stuur een mailtje naar !

Bestelformulier

Vanillewafels Vanillewafels

Vanillewafels

€ 6,00

Chocoladewafels Chocoladewafels

Chocoladewafels

€ 6,00

Frangipanes Frangipanes

Frangipanes

€ 7,00

Carré-confituur Carré-confituur

Carré-confituur

€ 7,00

Mix assortiment Mix assortiment

Mix assortiment

€ 8,00

Suikervrije wafels Suikervrije wafels

Suikervrije wafels

€ 9,00

Enkel voor een bevestiging + herinnering Voor als we je adres niet vinden Gratis levering in Lichtaart, Kasterlee, Tielen, Sint-Jozef-Olen, Gierle Heeft een KSA'er je gevraagd om wafels te bestellen? Vermeld hier zijn/haar naam, de beste verkopers krijgen een beloning.