Wafelverkoop 2020

Om geld in te zamelen voor leuke activiteiten tijdens het jaar en op kamp gaan we zoals ieder jaar heerlijke wafels verkopen. Daarom vragen we jullie om zo veel mogelijk wafels te verkopen aan jullie familie, vrienden van de voetbalclub/toneelclub/schaakclub, buren, overburen, achterburen, kennissen, liefjes, leerkrachten, kappers, wijkagenten, ...

Dit doe je als volgt: Jullie vragen (met jullie liefste gezichtje) aan iedereen of ze een doos/dozen wafels willen kopen om de KSA te steunen. Ze hebben keuze uit vanillewafeltjes of chocoladewafeltjes, deze kosten 5 euro per doos.
Aan de achterzijde van deze brief vinden jullie een kader waar jullie de naam van de koper invullen en waar jullie aanduiden welke doos (dozen) hij/zij wil kopen, zodat je nog weet wie wat besteld heeft. Jullie zamelen de centjes in en steken deze samen met de bestellijst in een envelopje.

Om te betalen zijn er twee opties:

• Je geeft de envelop met bestellijst en het geld ten laatste af op de activiteit van 22 februari of Dennenlaan 27a, Lichtaart.
  • Je vraagt je ouders om het geld te storten op ons rekeningnummer BE30 9731 8011 7011 (met je naam en groep bij) en je vult de bestellijst hieronder in

De wafels kunnen jullie dan op zaterdag 29 februari meenemen voor of na de activiteit. Als jullie niet naar de activiteit kunnen komen kan je ze de hele dag afhalen tussen 10u en 17u.

Ook gaan we wafels verkopen bij de mensen thuis in Lichtaart. We gaan per groep deur aan deur en proberen zo om veel dozen wafels te verkopen. Dit doen we tijdens de activiteit van zaterdag 29 februari. We hopen natuurlijk dat al onze leden hun enthousiaste verkoopkunsten bovenhalen!

Doe allemaal jullie uiterste best! De drie beste verkopers kunnen een leuke prijs winnen!

Indien je een foute bestelling hebt doorgevoerd of vragen hebt, twijfel dan niet en stuur een mailtje naar !

Bestelformulier

Enkel voor een bevestiging + herinnering